Autor Wiadomość
Tomek
PostWysłany: Sob 19:56, 16 Wrz 2006    Temat postu:

yhy...ekipe zebrałem...kase zebrałem...śledzilem ilośc zakwalifikowanych patroli i czekalem...w pewnym momencie dzwonilem do dha Lukasda ale nie odbierał...no i nastąpił finał(odwołanie zawodów)...jak mówiliśmy- byliśmy chętni i zawsze jesteśmy na tego tymu przedsięwziecia;)

pozdrawiam
Tomek
JANEK
PostWysłany: Czw 17:02, 14 Wrz 2006    Temat postu:

A no bo to było tak że Tomek załatwiał formalności my już mieliśmy ekipe zebraną i kase. I z tego co wiem dzwonił do was i pisał żeby się dowiedzieć czy napewno będą zawody itp. ale coś mu się nie udało z wami skontaktować.
powiedział:
"Dzwoniłem pisałem ale zero odpowiedzi i jeszcze nikt się nie zgłosił więc zawodów raczej niema"

A szkoda pozdrawiam
Lukas
PostWysłany: Śro 21:20, 13 Wrz 2006    Temat postu:

Hej Janek - szkoda, że oficjalnie nie zgłosiliście ekipy. Dużo pisaliście, ze chcecie przyjechać, ale zgłoszenia nie wysłaliście :(
JANEK
PostWysłany: Pon 10:58, 11 Wrz 2006    Temat postu:

Szkoda że nie wypaliło a myślałem że jednak ktoś prócz nas się skusi. No nic szkoda mam nadzieje że w przyszłości zawody ratownicze się odbedą. POZDRAWIAM
Lukas
PostWysłany: Nie 21:04, 10 Wrz 2006    Temat postu:

W związku z minimalnym zainteresowaniem ze strony środowisk harcerskich zawody zostają odwołane.
---- Tyle oficjalnie ----

Teraz nieoficjalnie:
Gdzie ci wszyscy wspaniali megaturboratownicy z naszej chorągwi??? Pewnie mają dyżury na SORach! :)

---- I znów oficjalnie ----
Czekamy na środowisko które zorganizuje zawody w przyszłym roku. HGR Rzeszów na pewno pojedzie.
Tomek
PostWysłany: Pon 19:13, 14 Sie 2006    Temat postu:

Hej:) Kiedy zostanie zaktualizowana stronka zawodów? chodzi mi konkretnie o dział AED...

pozdrawiam
Lukas
PostWysłany: Pią 14:14, 11 Sie 2006    Temat postu:

W chwili obecnej nie zgłosił się żaden patrol. Tarnobrzeg na razie tylko wyraził chęć uczestnictwa, ale oficjalnie się nie zgłosiliście.
Biorąc pod uwagę okres wakacji rozumiem, że mogą być kłopoty z decyzją bo i ekipy mogą byc na wyjazdach itd. Pozostaje czekac cierpliwie do 10 września.

Pozdrawiam.
JANEK
PostWysłany: Pią 14:07, 11 Sie 2006    Temat postu:

Małymi krokami zbliżają się zawody (już niemoge sie doczekać :D ) czy oprócz ratowniczego Tarnobrzega zgłosił jakiś patrol swoje uczestnictwo ?

ps. pytam tak z ciekawości bo fajnie by było jakby dużo patroli przyjechało. No w końcu nie ma to jak rywalizacja a jeszcze w RATOWNICTWIE (full wypas)
;) pozdrawiam
Agnieszka
PostWysłany: Pon 17:16, 10 Lip 2006    Temat postu:

Hmmm... na razie wstepnie zadeklarował swoje uczestnictwo w zawodach Tarnobrzeg. A co z resztą? Mamy tyle nowych środowisk, które "zaraziły" się "naszą" pasją... Debica, Jasło, Białobrzegi...? Gdzie się pochowaliście? Przyjedziecie? :)
Lukas
PostWysłany: Wto 0:36, 27 Cze 2006    Temat postu:

Ruszyła oficjalna strona zawodów - zapraszam do odwiedzin
http://www.hgr.tanihost.com/zawody/zawody.htm
Gekon
PostWysłany: Śro 23:38, 21 Cze 2006    Temat postu:

Rozmawiałem z organizatorką biwaku jamborowego - Basią Wojtaszek i jest załatwione, że imprezy nie pokryją się terminami. Więc zapraszamy na imprezkę.
Tomek
PostWysłany: Pon 20:27, 19 Cze 2006    Temat postu:

podobno ten biwak ma być w pierszy weekend wrzesnia(biwak "jamborowy")
Lukas
PostWysłany: Pon 14:40, 19 Cze 2006    Temat postu:

To dobre pytanie. Postaram się ustalić termin tego biwaku.
Problem polega na tym, że wcześniej nie bardzo się da bo nie wszyscy zdążą po powrocie z wakacji zorganizowac się do zawodów. Późniejszy termin to już spore ryzyko kiepskiej pogody.

Zobaczymy co się da zrobić.
Tomek
PostWysłany: Pon 14:06, 19 Cze 2006    Temat postu:

czy termin zawodów jest już ostateczny...? z tego co wiem we wrzesniu ma się odbyć choągwiany biwak osób które wybierają się na jamboree...głupio gdyby terminy się pokryły...
Lukas
PostWysłany: Pon 11:47, 19 Cze 2006    Temat postu:

Poniższe ustalenia można traktować jako wstępny regulamin zawodów.


Chorągwiane Zawody w Ratownictwie

Termin:
29 września do 1 października 2006 r.

Miejsce:
Rzeszów i okolice

Uczestnicy:
Patrole 4 lub 5 osobowe (nie mniej niż 4, nie więcej niż 5 osób). Ukończone 16 lat. Wymagany minimum 1 pełnoletni opiekun w patrolu lub pisemna zgoda rodziców/opiekunów na wyjazd i udział w zawodach. Możliwy jest udział w zawodach środowisk i osób nie przynależących do ZHP np. PCK, Malta i inne.

Zakres ocenianej wiedzy i umiejętności:
1. Zasady udzielania pierwszej pomocy zgodnie z doktryną Harcerskiej Szkoły Ratownictwa
2. Udzielenie pomocy w symulowanych wypadkach i zachowanie w sytuacji zagrożenia
3. Wiedza teoretyczna (w formie testu)
4. Obsługa automatycznego defibrylatora AED
5. Zgranie zespołu, podział obowiązków

W ramach zawodów rozegrane zostaną następujące konkurencje:
1. Symulacje wypadków (z jednym i wieloma poszkodowanymi)
2. Test pisemny
3. Konkurencje sprawdzające umiejętności poszczególnych członków zespołu
4. Resuscytacja wg BLS
5. Automatyczna defibrylacja AED
6. Konkurencja sprawdzająca zgranie zespołu

Dodatkowa kategoria
Dla chętnych zespołów rozegrane zostaną osobne konkurencje w dodatkowej kategorii KSRG.
Umiejętności oceniane w ramach kategorii KSRG:
1. Obsługa zestawu R-1
2. Ewakuacja z wykorzystaniem deski ortopedycznej
3. Tlenoterapia
4. Znajomość procedur
Sprzęt niezbędny do rozegrania konkurencji KSRG zapewnia organizator - możliwe jest korzystanie z własnego sprzętu - zgodnego ze standardem PSP R-1

Sprzęt i wyposażenie:
Zespoły mogą korzystać z dowolnego sprzętu i wyposażenia jakim w danej chwili dysponują (może być nawet karetka :)). Oceniana jest umiejętność i sposób wykorzystania sprzętu, a nie sam sprzęt czy fakt jego posiadania.
Absolutne minimum stanowią:
Apteczki osobiste lub apteczki plecakowe, torby z wyposażeniem opatrunkowym (kompresy, opaski dziane i elastyczne - różne rozmiary, chusty trójkątne, plastry, folie NRC, rękawiczki - wszystko w ilości niezbędnej do zaopatrzenia około 10 poszkodowanych)

Wyżywienie i zakwaterowanie
Zespoły zapewniają sobie wyżywienie we własnym zakresie. Organizator zapewnia wrzątek.
Zakwaterowanie w budynku szkoły w warunkach turystycznych (śpiwór, karimata).

Koszty uczestnictwa
Dokładne koszty uzależniamy od rozmów z komendą chorągwi, sponsorów itp. Staramy się aby koszty uczestników były możliwie najmniejsze. Będziemy informować o zmianach.
Wpisowe należy wpłacić najpóźniej do 10 września na podany nr konta. (nr podamy w późniejszym terminie)

Terminy zgłoszeń
Wstępnie termin zgłoszeń ustalamy na 10 września. Jeśli do tego czasu nie zgłosi się wystarczająca liczba zespołów (min. 5) zawody zostaną odwołane lub przesunięte na inny termin.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group